TCH

Vill bara fly från verkligheten och dina jävla påståenden! Du fattar inte hur mycket du sårar folk! Du är precis som alla andra jävla idioter. Inte ens värd att leva! Så fort jag vet om liten föverlever tänker jag dra så långt bort det bara går från dej, TCH och taihoran! Bort från ön, och aldrig mer komma tillbaka, iaf inte så länge du lever! Skall bara dra ut i världen och förverkliga mina drömmar! Och du är inte längre en av mina drömmar! Fan ta dej och ditt jävla drickande! De är därför du håller på som du gör, tror du vet precis allt om mej men de kan du glömma! Du känner inte ens mej, men du kommer aldrig bli av med mej. Jag kommer följa dej i drömmarna, dag som natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0