Sjukhuset imorgon !

Jupp eftersom jag har bestämt men för att fullfölja graveliteten så skall jag på kontroll imorgon och se hur långt jag är gången. Känns lite konstigt tkr jag, för hade inte precis planerat det här men aldrig i hela livet att jag någonsin gör abort igen. Och för er som undrar vet jag inte hur pappan till barnet kommer reagera och jag bryr mej inte för tillfället heller. Det enda jag vet är att han vill att jag skall göra abort, men nej tänker inte unna honom det. Är han mogen nog att ha sex får han ta kontikvenserna om bruden råkar bli gravid. Men så länge jag slipper valen och bråken med honom är jag nöjd, för han har gett mej så mkt glädje och han kommer alltid ha en speciellt plats i mitt hjärta o i mitt liv♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker du är stark som väljer att behålla fast du inte har pappans stöd, men tror han kommer ändra sig när bebisen väl kommer ut :D

2011-01-11 @ 16:40:03
Postat av: Therese!!

Han är ju dum i huvudet, fan förtjänar en fet jävla käftsmäll o brudfan med. Hålla på och va storgapig! Fyfan för dom idioterna

2011-01-15 @ 22:26:34
Postat av: Mikkah, fest i papperskorgen!

Du vet att jag alltid kommer finnas för dig bästa vän, vad som än händer i livet.

Jag älskar dig så jävla mycket och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! <3

2011-01-25 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0