:'(

Ikväll är en av dom kvällarna jag mår jätte dåligt pga att jag saknar dej så jävla mkt. Visste väl att de skulle bli så här men svårt att förstå ändå. Varje dag finns det nått som påminner mej om dej, antingen är det någon som pratar om dej eller så är det något annat som får mej att tänka på dej och riva upp såren. Och att jag sår inför mitt livs störst beslut ännu en gång och denna gång är det svårare än sist. Tanken på att förlora dej helt går inte att tänka. Men det är precis de som håller på att hända, och jag vet inte hur jag skall göra. Jag älskar dej fortfarande och det kommer jag alltid att göra, antingen som vän eller mer. Förlåt men så är det, önskar jag kunde göra nått åt det!!




Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Passa på att anmäla dig till min Dagens blogg, den avslutas klockan 00.00 :)

2011-01-07 @ 23:29:28
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Passa på att anmäla dig till min Dagens blogg, den avslutas klockan 00.00 :)

2011-01-07 @ 23:29:28
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Helena

Tänk inte på honom, så som han beter sig mot dig förtjänar han inte att vara saknad! Du har ju Henric nu kom ihåg det. Älskar dig lilla syster

2011-01-15 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0