Aj aj aj!

Sen sist har jag hunnit få blåskatarr/urinvägsinfektion. Inte så mysigt kan jag säga. Känns som man e kissnödig hela tiden och att någon sticker en kniv i magen (inte för att ja har prövat men vi kan säga de) Har iaf fått medicin nu så hoppas på att kunna sova hela natten för engångs skull!


I helgen var jag ute och gjorde gotland osäkert tillsammans med mamma, Sandra, Helena och Vilja. Väldigt mysigt om jag får säga de själv. Annars flyttade vi hästar hit och dit men dom rymmde ju bara hem igen :)
Men är väldigt stolt över mej själv, för jag drack inget och var hemma hela helgen. Nästa helg blir de inget drickande heller pga pencilinet men fest blir de nog, sen hem och rida på finaste Adela!!!!




Adela

Blenda

Fonzy

Jag och Adela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0