Morbror is in the house!!

Hahahha juste min morbror bor hos oss just nu. Sen skall han flyya ut till lokrume med Peter. För Kim åker ju te fastlandet i helgen för att jobba. Är glad för hans skull. Kommer sakna honom men vafan han kommer ju va hemma var tredje vecka eller nått :P

Idag har jag varit i skolan som vanligt! Först kom ungdomsården Fenix och pladrade om varför man skall gå te just dom, sen så hade vi läsning. Läser boken "den du inte ser" av Mari Jungstedt eller va han nu heter. Boken är iaf ganska bra fast så jävla seg. Men vi våste läsa den. Efter de lite deep talk med Elle om livet typ, sen så hade jag matte i 60 min. Gick fan asbra för en gångsskull. Efter de va de såklart RÖKNING åp vårat schema. (30 min rast) Och efter de NO, jag och Elle satt i ett litet rum o gjorde nå muppigt prov. Sen kom några andra dit och kollade på porr på datorn hahaha. Sen lunch, spagetti och köttfärssås. Och sista lektionen hade ja svenska, fick läsa boken i 60 min. Jävligt drygt va de. När vi slöt följde Elle med te A7 så rökte vi o pratade om J o E. Efter de förtsatte jag ner på stan för att träffa Gry och Ellinor drog hem. Jag, Gry och Simone drygade omkring i gallerian typ sen träffade vi Yasse, Kim och Amanda. Efter de följde jag och Yasse med Gry hem te henne där dom skulle fixa iordning sej och sen in te sant för att festa. Jag pallade inte så drog hem och nu sitter jag här!!! :P




Från vänster: Angelica, Christopher, Elin, Ellinor, Kim, Jag och Mikkaela <33



Elle, Agge och Jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0