Yatzy!!

Igår var jag och Ellinor och hämtade Yatzy Evas hund som skall bo hos mej tills söndag. Och de verkar gå hyffsat bra med våra andra hundar. Så då blir det till och vara hundvakt i början av 2011 :D Idag har de inte varit någon skola för min del, skulle till tandläkaren vid 10.40 så kändes som om det inte var någon idé att åka till skolan innan och efter orkade jag inte. Så det blev till att vara hemma med Yatzy, Peppe och Digger. Vi gick ner till dammen så dom kunde busa och bada. Och det blev ganska mkt av båda delarna. Så nu återstår det bara tre trötta vovvar. Annars vet jag inte vad som händer ikv, dricka lite vin och lyssna på musik kanske. Kan ju inte åka någonstans utan att ta med mej Yazza!!! Plus att jag har fan inga planer på att åka nånstans ikv. xD



Den 24 April 2010 träffade jag världens sötaste och underbaraste person. Det finns ingen som kan ta din plats i mitt hjärta, du betyder allt för mkt för mej. Jag älskar dej♥!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0