Viljatime!

Imorse vaknade jag vid halv fem av att jag var tvungen att gå på toa, efter de så gick jag ut i köket till mamma och sa att jag trodde jag fått urinvägsinfektion igen. Då blev hon typ skirförbannad... Sen gick jag in och la mej och kunde ligga där i ca 20 min innan jag var tvungen att gå på toa igen och så höll de på tills kl 6. Kvart över sex kom Sandra in och frågade om jag skulle med till bussen, men jag sa att jag inte orkade för hade inte sovit så mkt plus att jag hatar att ha känslan av att man måste kissa hela tiden. Sen sov jag till typ 10 för då vaknade pappa så han fick sjukanmäla mej. Gick upp vid 12 och åt frukost, sen satte jag mej vid datorn. 13,30 kom Helena och Vilja, satt och höll dom sällskap medans Vilja åt. Efter hon ätit klart gick vi på promenad med hundarna. Väldigt mysigt fast ganska kallt. Digger blev jätte ledsen för att han inte fick bada! :) Nu skall jag äta och sen plocka iordning mina kläden och gå och duscha. Förhoppningsvis blir de väl skola imorron annars bir de väl iaf vårscentralen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej hu! Stackars dej :(

2010-11-08 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0