20.59

Förutom att jag har varit hos morfar idag så följde jag med Helena och min morbror till Guldrupe, till Helenas hus. Det var faktist ganska fint, bara man får iordning det. Inte för att jag kunde kolla så mkt för passade Vilja♥ Det är mkt som skall göras där, typ riva massa små hus, ta bort massa träd, måla om, riva väggar och mkt mer. Allt skall ju typ byggas om men det kommer nog bli fint när det är klart. Fast nu är det ju inte så lätt att fixa något. Men blir väl bättre till våren. Tog massa kort på huset och på mej och Vilja som kommer inom kort när jag orkar lägga över dom på datorn.

Annars har jag inte gjort så mkt idag, ätit tårta typ haha. Kollat tv och busat med Digger. Han hade fan damp idag, försökte typ våldta mej i soffan :D Men va gör det då? Immorgon blir det skolan och sen till vårdcentralen för nya prover... Hoppas det inte är något allvarligt bara!!


På lördag skall jag och Helena hämta hem "Legal" och Milas fårn heden, skall bli ett skojj faktist. Kommer jag iaf ha något att göra på eftermiddagarna. Har ju bestämt mej för att jag vill visa upp dom på utställningar, hur de nu kommer gå. Har bara ett halvår på mej innan första och med två russ som knappt sett en människa blir det nor inte så lätt.

Aja nu skall jag fixa med mina kläder sen skall jag sooooova!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0