Srtå och Ellinor♥

Som sagt hade jag urinvägsinfektion/blåskatarr eller va de nu heter. Andra gången på tre månader, fick massa tips på vad ja kan göra för att undvika att få de igen. Får väl se om de funkar.

Idag så gick jag upp 06:20 men han ändå inte fixa mej, så de första jag gjorde när jag kom till skolan va att dra med Ellinor in på en toa och borsta håret, sminka mej och borsta tänderna :P Efter det gick jag ut och rökte med henne och Chrisse, sen gå på bilden och måla typ. Efter de hängde jag med chrisse in på hans lektion, fett kul vi satt o tog massa bilder :D Sen hade man NO-prov, skit kul fattade verkligen inget av de där skiten. Fan 3 lektionrn jag håller på med de. Blir jag inte klar med de imorgon skiter jag i de... Sen var de lunch, äcklig soppa. Träffade Elin och Emma :D Fast inte så kul för dom bråkar med Jennifer och massa, men gick hyffsat bra iaf. Sista lektionen hade jag svenska och läste om Alfred Nobel!! Sen satt jag och målade av barbapappa eller va dom nu heter. När vi slutat så drog jag, Ellinor och Strå ner på stan och åt och kollade runt lite. Hittade några sjuka leksaker. Typ en telefon som spelar in va man säger och någon kanin som man tydligen skulle leka kuragömma med. Efter det fick vi åka med Jocke till Gråbo där jag och Står träffade Evalisa och Erick. Pratade lite, sen drog vi till bussen och åkte hem! Fett soft dag ändå :)


Imorgon blir det gymmet med Ellinor och kanske Jennifer :):):):):):):)♥


Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- Vinn biljetter till Göteborg Horse Show

Sv: Hej! Vad behöver du hjälp med? :) Tack så mycket!

2010-11-10 @ 21:57:28
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0