Sjuk!

Håller på att bli sjuk tror jag, haft världens huvudvärk och hostat o ont i halsen. Fan inte kul. Idag så somnade jag på första lektionen. På Engelskan pratade vi om hur en bästa vän skall vara typ. Lektionen innan Lunch hade vi NO, jävla prov om människokroppen!!! Jävla kul, mitt svar på typ 8 av 14 fråger va "VET INTE" Känner att jag nog kanske måste plugga lite mer om jag vill få ett G i skiten. Sen var de lunch. Jippi soppa-.-' inte okej!! Sista lektionen lästa jag två kapitel ur boken och sen sov jaf resten. Drog ner mpå stan en stund, pratade med Kim B, Eva och några andra. Sen ner till mamma och först åka till morfar och sen hem. Nu blir de nog bara chill ikv. Samma sak i helgen, orkar faktist inte festa.



COLA♥

Kommentarer
Postat av: josse

hora ginger jävleh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du e såå jävla värdelös alla hatar dig även ellinor larsson!!!!!!!!!!!!!!!du stavas rent av

H O R A

HORA HORA HORA JÄVELH

2011-04-10 @ 18:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0