Lovet!

Nu kommer min sammanfattning av lovet!


Fredagen den 22 sep

Va i skolan som vanligt, vi hade bara två lektioner och sen såg vi film resten av dagen! Fett soft, vi såg filmen Tsots. Helt okej faktist, men inget jag självmant skulle sätta mej och kolla på nej xD Efter skolan drog jag och Ellinor ner på stan som vanligt och träffade Gry och dom andra. Vid 6 tiden grov vi hem till Veronica för att fira att hon hade fylt år. Vid 9 tiden var jag, Elle och Gry tvungna att dra för vi skulle ut till Martebo med Erick! Så vi åkte ut dit och alla utom Erick såg ett ljus som fladrade förbi!! Lite läskigt men jävligt häftigt med. När vi skulle åka därifrån så såg typ dom andra ett ljus bakom bilen :o Iaf så bestämde vi oss för att åka till Trullhalsar (stavning) så de gjorde vi. Där ute fick vi se lite eller iaf känna av något. För detta något tog sej in i bilen och immade igen rutorna. Och när vi åkte där ifrån försvann de på framrutorna men inte bak där stackars Gry och Ellinor satt. Men när vi närmade oss stan så hade imman försvunnit på alla rutor utom Ellinors. Sen efter det släppte vi av Gry hos Tobbe och sen följde jag och Ellinor med Erick upp till honom. Vi satt där och pratade om vad vi hade sett och han hällde upp dricka till oss. Ellinor har ett speciellt glas som är i typ neongrönt plast. Och efter ett tag upptäkte hon att det var en stor spricka i glaset som inte varit där förut. Och det läskigaste av allt var att sprickan kom innifrån glaset!! Sen orkar jag inte berätta mer om fredagen!

Lördagen den 23 sep

Vi var kvar hos Erick, Kommer inte ihåg om vi gjorde så mkt. Jag och Elle satt och asgarvade, blev typ utskällda, gick till affären, åt mat, kollade film somnade. De va typ allt.

Söndagen den 24 sep

Typ samma som lördagen fast nu va det bara jag och Erick. Annars hände typ inte mkt.

Måndagen den 25 sep

Var hemma och drygade. Kollade film, lekte med hundarna, sov, muppade mej med bror. Typ allt!

Tidsagen den 26 sep

Städade mitt rum lite och tv-rummet. Belle och Eddie kom hit och stannade till fredagen. Ellinor var oxå här och sov. Vi Gjorde inte så mkt, störde oss på vissa personer som vanligt, kastade Diggers boll åt helvete. Jo men ungefär så.

Onsdagen den 27 sep

Jag och Ellinor vaknade vid typ halv 11 av att Erick sa att om vi ville följa med honom så hade vi bah en halvtimme på oss och göra oss iordning. Så det var bara upp och sminka sej o allt sånt. Sen kom han och hämtade upp oss med lastbilden :D Vi var ute i Ljugarn och snurrade och sen ute i katthamarsvik och massa ställen typ. Sen körde han oss in till stan och släppte av oss bakom coop. OCh jag mitt smarthuvud glömde mobilen i hans lastbil!! Kännde mej så lyckad. Men fick iaf tbx den när han slutade :D Efter det hade jag och Ellinor inget och göra, så vi frågade Jennifer om vi kunde komma hem till henne och hon sa ja. Så vi cyklade hem till henne. Väl där drack vi lite och hade kul, sen skulle jag te bussen men missade den! Så fick dra tillbaka till Jennifer och dom.

Torsdagen den 28 sep

Vaknade tjugo över sex på morgonen och kände att det inte var så stor idé att försöka somna om, skulle ju ändå med bussen 8:25. Och jag hann faktist med den, väl hemma åt jag en macka sen gick jag och la mej. Vaknade halv ett av att mamma kom in och sa att ja skulle upp för va tvungen att hjälpa min syster med hästarna när hovslagaren kom. Fast Helena hade tydligen ringt till han o bett han komma senare så jag kunde gå och lägga mej igen. Vaknade vid 4 eller nått igen. Åt pizza sen kom Belle in och höll mej sällskap ett tag♥ Sen somnade jag igen!

Fredagen den 29 sep

Jag, mamma, Belle och Eddie åkte till stan för jag hade lovat Belle att vi skulle kolla på halloween kläder till henne. Köpte kanske inte några sånna klader men han fick iaf ett svart linne, röda tights och ett par öronhängen och så några leksaks djur typ. Känner att jag faktist är en snäll faster ibland :P Vi träffade Ellinor och tvingade med henne och köpa saker med, sen kom min syster Sandra och Belle fick följa med henne till mamma och Eddie. Jag och Ellinor gick och åt, sen drog vi te piercingstudion för jag skulle ta hål i örat. Efter det gick vi och köpte Ericks preset. Efter de drog vi till Gråbo för att lämna den till honom. Och som vanligt blev vi kvar där, sen följde han med till Jennifer för att ha kul. Det var faktist kul tills allt spårade ut.

Lördagen den 30 sep

Vi kom väl hem till Erick vid 2 kanske. Elle somnade typ med engång. Själv kommer jag fan inte ihåg va jag gjorde, försökte väl sova men tror inte de gick så bra :P Iaf så när alla vaknat och så drog vi tre ner på stan för att kolla på min hipo jag ville ha. Sen skulle Erick på bolaget med. JAg och Elle köpte halloween saker till kvällen. Efter åkte vi tillbaka till Gråbo för att göra oss iordning, Vi gjorde ansiktsmasker och sminkade oss. Det såg typ ut som om jag sprungit in i en dörr och gjort om det 12 gånger eller nått. Vid halv 7 skulle vi möta dom andra vid affären för att handla mat till kvällen. Efter det drog vi hem till Jennifer för att ha vår lilla halloweenfest. Först så åt vi och efter det gick vi bus eller godis. Vi fick iaf lite godis, pengar och frukt. När vi var tillbaka så körde vi massa "lekar" Efter de så drog jag för va så jävla trött.

Söndagen den 31 sep

Vaknade på bingeby hos Ina. Syrran kom och hämtade mej och körde hem mej så ja kunde fixa iordning mej och dra till träkumla. Därute skulle dom ha nå jävla halloween grejj. Men pallade inte va kvar så länge, för hade ju lovat Jennifer att komm tbx till dom idag. Så åkte med Jonas och Rimbo till Ina och fixade mej sen gick jag till gråbo. Ellinor mötte mej vis Säve och ja jag fick höra vad som hänt kvällen innan efter jag gått. Kände att det kanske var lika bra att jag inte stannade kvar. Sen hemma hos Jennifer va det ganska segt alla va trötta efter lovet typ. Men hade väldigt trevligt iaf!! Sen vid typ tjugo över elva drog jag och Elle till bussen. Väl hemma kunde jag inte somna. :( Somnade väl vid typ 3 eller nått.

Måndagen den 1 nov

Vaknade vi 9-10 tiden, gick upp åt frukost, satte mej vid datorn. Sen kommer min bror och frågade om jag ville med till stan. Så vi drog till stan vi 11 och träffade Alex, Mikka, Micke, Jimmie, Julia, Emelie och Gustav. Drack lite och hade fett kul. Sen fick dom för sej att vi skulle med ut till Slite så det var bara hem och byta kläder och ta bilen till slite. Väl där gick vi och åt pizza sen försökte vi leta fest. Gick väl kanske inte så jätte bra. Vi träffade "enligt mej" en jävligt jobbig kille som hette typ Jim,Tim, Kim eller nått. Sen fick jag träffa "lillebror" Patrik! Fett skön kille. när vi inte hittade någat att göra i slite drog vi till Lokrume och hade fest i min brors källare. Eller dom hade de, jag låg och sov i soffan haha. Sen vid typ två så körde bror tillbaka alla som skulle till slite dit och sen körde vi hem Alex och sen åkte vi hem. Kom väl hem kvart över fyra.

Tisdagen den 2 nov

Vaknade först vid 7 men orkade inte gå upp. Så tänkte att jag kan ju ta 11 bussen in till stan iaf, för skulle till PG idag. Men sen kom jag på att jag inte orkade och kunde göra de imorgon ist. Somnade om och gick upp vid 11, va ute och gav hästarna. Sen in och slappa igen, såg på film, läste och sov ännu mer. Nu skall jag duscha sen skall jag sova igen. För imorgon är det skola igen!! -.-'



Ellinors glas med sprickan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 18:49:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0