Helt onödigt!

De är precis va de är, är sjuk och jag som skall på äventyr med Ellinor på Fredag och Lördag. Fast de är ju klart allt annat är oxå onödigt i mitt liv just nu känns de som. Min stackars lilla vovve är sjuk :( Skall ringa veterinären imorgon, hoppas han blir bra. Så de bli ingen skola för mej inorgon fast de hade ja ändå inte tänkt att de skulle bli ;) Jag har mina små ursäkter för att slippa. Sen blir de väl att hjälpa Helena med Legal och Milas, Härligt som fan.


I skolan har vi typ sett film hela dagen, den sög för hade sett den på roma. Men va gör de då? Efter skolan drog vi ner på stan med Jenny och åt och köpte kläder. Sen träffade vi Jens och fick cigg. Va en stund mej Jennifer, Elin och Emma med, och självklar Mikka :P <3 Nu skall jag upp och hota min bror med spö om han inte ger mej rätt grejj te kameran pös!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Men den filmen är väl ganska bra?

2010-12-01 @ 15:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0