Flum med Ellinor!

Idag har det varit en helt okej dag, bara att jag va värsta seg. Första lektionen hade vi läsning. Läser en bok som heter "Brtya om" Den handlar om en tjej som precis börjat gymnasiet och hennes mamma är är sjuk och hennes pappa har skaffat en ny familj. Efter de hade vi 15 min rast och sen SO. Då satt jag mest och målade, orkade inte göra så mkt. Inte så bra för skall ha prov imorgon men vafan de ordnar sej alltid i slutändan. Sen rast igen och efter de matte... Fett segt gjorde ett tal, efter de fick jag damp och sket i o göra mer. Läste isf xD Sen lunch och de va fett äckligt så åt inte så mkt. Sista letionen hade vi svenska och då svarade vi på massa frågor om någon filmgrejj, i slutet av den lektionen så satt Dani och muppade sej så vår lärare började asgarva och när hon skulle fråga om han va kapabel till att sluta så blev de lite fel. Hon kan inte säga kapabel utan säger kababel och jag och Ellinor började självklart asgarva. När skolan slutade så drog jag och Elle ner på stan för vi skulle egentligen till UM men orgakde inte gå dit så vi drog och åt och träffade Jens och Gry xD Sen följde Gry med oss i massa affärer och kollade julklappar och sånt :P Fett mysigt, sen drog alla hem typ. När ja kom hem matade jag Vilja med glass och den ungen äter med hela ansiktet så de blev till att bada henne efter. :P Imorgon skall vi kolla film i skolan och sen ner på stan och härja som vanligt!! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0