Fan...

De va så här jag inte ville de skulle bli! Du är allt jag önskat mej, och så förstörs allt av att jag tror så jävla mkt. Förstår inte vad som är så svårt att berätta för mej. Kan inte bli värre än va de redan är, är du smart så säger du som de är nu. Vill inte gå runt o hoppas mer eller tor saker som kanske aldrig kommer hända. Varje gång jag får reda på någon nytt så därnker jag mina sorger i alkohol! Fan, de va ju så här de inte skulle bli. Trodde jag va starkare, ville inte bara bli en i mängden. Fan lovade mej själv och alla andra att jag inte skulle göra de här. Men vafan om du bara talade om för mej vad som kommer hända skulle de aldrig bli såhär. Jag lovade mej själv och Eva att de aldrig skulle bli så här. Om hon får reda på va som händer skulle hon fan döda mej. Vill inte dricka varje jävla dag som jag tror nått om dej. Vet inte om de är sant men varför inte liksom?? Fan va ja hatar kärlek och mitt liv. Allt kan vara bra åt helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förlåt Eva ocj Ellinor! Ni är allt jag har just nu. Ellinor du vet allt om hur de är och hur jag kånner och hur glad jag varit dom senaste dagarna! Fan att jag inte kan va starkare än jag är och kämpa vidare för vår skull, Så länge ingen pratar om han tänker ja inte på de. Du betyder mer än nått för mej. ja önskar ja kunde berätta de för dej och visa dej hur mkt du betyder men kan inte de!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skit i han då även om de är svårt! Finns bättre även om du inte tror de!!

2010-11-24 @ 00:04:50
Postat av: Mikka, fest i papperskorgen

du vet att jag älskar dig gumman.

finns för dig, vad det än är! <3

2010-11-24 @ 00:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0