Dagen efter!

Jupp igår var det första dagen efter lovet. Var först i skolan och hade bild, sen gick jag till Lennart och sa att jag skulle till "tandläkaren" fast ist drog jag till PG och hälsade på. Dom nya barnen va fett gulliga, en somnade i mitt knä. Efter det gick jag till mamma och åt, värsta äckliga fisken jaaow. Efter det gick jag upp mot öster för att träffa Mikka ♥ Vi kollade julklappar typ, sen träffade vi Gry, Monika, Antonia, Jennifer och Amanda. Träffade Elin Larsson med ♥ Vid 4 drog vi till gråbo för att få cigg och träffa Elle. Hade ju lovat henne att dela på en cigg xD Vi träffade Nelly, Andreas och Alrik med haha. På väg tillbaka till öster fastnade jag och Mikka på Solberga. Gungade och pratade om allt och lite till. Sen sa min bror att vi skulle komma till Gallerian, så de gjorde vi. Va där i 5-10 min sen tillbaka till Solberga för att vänta på Loe, och som vanligt kom han ju verkligen inte... Så vi gick och åt och sen satte vi oss i gallerian och väntade på att bussen skulle bil nio typ. Pratade lite med Esset (ganska snygg tkr ja) sen hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0