Bara för dej!

Japp idag är det då söndag om någon missat de? xD Gick upp vid ca 10 imorse och åt frukost, sen gick jag ut mid vovvarna. Efter de gjorde jag irodning Yatzy för hemfärd :( Väldigt tråkigt men hon länktade nog efter sin matte :) Mamma körde oss till terra nova. Vi lämnade Yazza och sen åkte vi ner till mormors grav ovh kollade till den. Sen hem och kolla lite film.


Alltså kom på en sak i dag! Eva berättade för mej i tisdags att hon skall på behandling i början av 2011 och efter det skall hon flytta till Gävle! När jag träffade henne idag fattade jag va hon hade sagt, hon skall flytta!! Inte längre vara så pass nära mej att jag kan träffa henne varje dag! Fan... Fast hon är alkolist så har jag fått ett sånt jävla förtroende för henne. Hon har alltid funnits där för mej även om jag bara kännt henne ett halvår. Hon är seriöst som en extra mamma för mej. Även fast jag är ledsen för att hon skall flytta så är jag otroligt glad att hon faktist vill ta sig ur den skiten! Att hon visar att hon har styrkan för det. Och för mej är det de viktigaste att hon visar de, sen om hon kommer ur de eller inte det skiter jag i. I mina ögon är hon precis som vilken annan person som helst! Och jag har bestämt mej att jag skall bli lika stark som hon. Det är för henne jag skall klara det, visa att hon har hjälpt mej ur skiten och att jag skall hjälpa henne. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0