Älskade unge!

Ikväll har jag busat med min älskade systerdotter Vilja. Hon är så fruktansvärt söt!!!! Vi busade med Digger och varje gång han nosade på henne försökte hon klätra upp på min axel med ett stort leende på läpparna! Efter hon tröttnat på att kasta saker på golver tog jag med henne in på mitt rum och blev jätte lyckliga över att få tugga på min mobil och dansa!


Annars har jag varit i skolan idag, hade värsta skrattdamp med Ellinor på sista lektionen. Hon började prata om att ha 69an sittandes och doggy sittandes! Undrar vad som finns i hennes hjärna eentligen :D♥ Efter skolan drog vi till affären och köpte tydligen majs och svamp till Elle. Sen hade vi deep talk om killar hahaha! Tjugo i tre kom mamma och hämtade mej för ja skulle till vårdcentralen för nya prover. Så nu dröjer de allt från en dag upp till sju arbetsdagar innan jag får svaren på vad de kan vara. Nu får man hoppas på de bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0