Sportlov

Andra dagen idag på vårat sporlov. Och jag har tråkigt... Funderar på om jag skall gå ut och fota lite eller om jag skall se film. Får se vad jag orkar. Imorgon skall jag och Chrisse typ åka till vängeskola och hälsa på. Någon som vill följa med? Och på torsdag och ferdag blir det väl staden för min del, träffa kompisarna och lite sådant. Jag, Gry och Ellinor skall gå ut och äta tror jag. De gillar vi xP Annars har det inte hänt så mycket på lovet och jag tror inte de kommer göra de heller. Ikväll skall jag iaf rida med Sara och Sandra tror jag, Nadja konske hänger på och troligtvis Sofie också. Kul kul, fast jag tycker att snön kan försvinnan nu. Hoppas att den är borta tills jag skall tävla åtminstonde :)



Det här skall jag göra idag

  • Rida Max, Toronto och miss Murpel
  • Gå ut med Peppe
  • Tvätta
  • Göra rent för kaninen och Wörner
  • Se på film



Älskar den här låten :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0