Skola idag!!

Japp, idag är man tbx i skolan. Shit va roligt de va i helgen. först i fredags så drog vi till pallisaderna för att förfesta och vidare till Mange. De va jag, Elle, Evalisa, Elin, Amanda, Jens, Mange, Togga och Kim. Sen kom de några till som ja inte vet vilka de va. Plus att Herke och Alex kom. Typ vid tio eller halv elva sa mange att alla som itne va 18 skulle gå, för dom andra skulle p¨å krogen. Och då frågade jag va jag och Elle skulle göra och dom bah ni skall med på krogen :) Vi tog en taxi till öster, fett najs. Oxh sen så va vi där i nån timme och dampade loss. Sen åkte vi hem till Mange igen och typ gick och dog i ett hörn. På lördagen så va alla typ fett dryga, Mange, Togga och Kim typ bara satt och spelade WoW och jag och Elle kollade typ på tv. På kvällen kom Lilla Gry och gjorde oss sällskap :) Och så på söndagen så satt vi typ och kollade på tv, sen drog typ alla hem. Fett värt att vi ska göra om de oohja<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0