Helgen!!!!

Fredag!!

Jag åkte till stan med Chrisse för att va med Ellinor och Angelica, de rengnade som fan och Angelica pallade inte komma till stan då :'( Så jag, Ellinor och Chrisse fick va själva. Vi fixade cigg, sen drog vi till lekstugan och sen till karamellboden :) Fett kul hade vi, sen följde vi Chrisse till bussen och träffade Monika. Sen vidare till gråbo och Erick där vi festade. Typ vid 20 så kom Nadia och Bulgarien (Fredrik) De va lite läskigt för han känner min syrra :O Efter någon timma kom en till Fredrik och Danne :) Sen typ vi tolv eller nått kom Sofie, Johanna och Dennis, vet inte vilka dom va men de spelar väl ingen roll. Jag och Elle va fett dryga, vi satt bara i köket och typ dog. Sen gick vi och la oss!


Lördag!!!

Vi vaknade typ vi halv 12, drack lite till sen skulle vi ner på öster för Erick skulle på bolaget :P Sen hem till han igen och fortsätta festa. På Kvällen kom (lill) Johanna :P Vi hade fett kul och typ skrattade som fan och på morgonen eller va man skulle kalla de för såg vi film. fett najjs, fast filmen kunde ju varit bättre. Ni får fråga Elle va de heter, de kommer ja inte ihåg. Sen efter den somnade typ alla utom jag och Elle, för hon följde mej till bussen som gick 08:35


Söndag!!!!

Gick till bussen med Elle, sen när jag väl kom på den typ höll jag på att somna. Efter de fick jag gå ca 4 kilometer sen kom Helena och hämtade mej. Första jag gjorde när jag kom hem va att gå ut till Wörnie<33 Sen in och sova. Som tills 20:20 typ, vaknade och åt sen kollade jag film och sen somnade jag igen :P







De va min helg, fett najjs om ni frågar mej. Ellinor vet varför :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0