Bebis

Asså jag vet verkligen inte hur jag skall göra längre. Allt är bara för jobbigt just nu, vet värken in eller ut på mitt liv just nu. Den här sommaren suger verkligen, iaf om man jämför den med sommaren 09. De är verkligen inte speciellt kul och läsa min blogg just nu, klagar bara på allt. Men Ellinor och några till vet varför. Tack för att ni finns mina brudar!!! Love you all!!! Igår fyllde min bror Peter 29 år, GRATTIS ÄLSKADE BROR<33333333333333 Jag va även på stan med Ellinor och sen drog vi runt med Jocke, Ruba, Frida, Nelly, Linda, Belii (stavning) Björn, Robba och Annica. Vi var i tingstädeträsk och badade, sen åkte vi runt i stan typ. Fett najjs. De va iaf kul tills kvällen. :)<3<3




Bebisen blir 7 veckor idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0