Tjoho

Hej, tänkte berätta lite om helgen. I fredags så va vi på fest hemma hos Pierre (bilder kommer) efter ett tag drog jag och Ellinor ut och åkte bil med Kim och min bror och några till. Vi typ sladdade runt på p18 och hade skit kul och drack lite. Aja tänker inte breätta hur de slutade :P

Sen i lördags så va ja hemma hos mina bröder och typ tråkade och väntade på att mamma skulle komma och hämta mej, så när vi kom hem gick jag ut med min hund och sen typ sov ja hahahah

Och idag söndag så kom Helena med sin dotter Vilja, typ super mysigt. Jag matade Vilja och typ gullade med henne, sen kollade jag film och var ute i snön med vovven. Och nu sitter jag här och har urtråkigt. Funderar på om jag skall kolla på nån film eller om jag skall sova hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0