Miss Murpel, Toronto oxh Themteachen...

MISS MURPEL!!!!

Ett sto som är född 97. Hon är 156 cm i mkh. Hon är alltid glad och väldigt pigg. Hon älskar att hoppa och är min så kallade första häst <3 Som högst har hon hoppat 155 med ryttare (inte mej) Jag har hoppat 130 cm som högst med henne och tävlar på 110-120 cm.


TORONTO!!!!

Är en valack som är född 02. Han är en snäll och lugn häst som alltid gör sitt bästa. Han är 162 cm i mkh. Han är super bra på dressyr men är ändå bäst i hoppning. Han är min andra häst och har hoppat 150 cm som högst. Han tävlas på 110-120 cm



THEMTEACHEN!!!!

Är en hingst efter Miss Murpel som är född 04. Han är en pigg liten gosse som älskar att hoppa. Jag har bara hoppat mellan 50 - 90 på bana med honom. Han är ju ännu så pass ung, och har mtk kvar att lära. Men han har bra teknik och är stadig över hindrerna. Han är 157 cm i mkh.






De här är mina tävlings hästar just nu, plus min egen häst Adela. Fast hon är just nu inte så aktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0