Jaha :)

Nu var den här torsdagen snart över. Nu återstår bara för mej att gå och duscha, packa iordning lite saker inför helgen och sen sova. Imorgon skall jag och Ellinor börja vårat lilla äventyr. Vi skall först åka lastbil med E och sen på kvällen skall vi kasnke festa lite och på lördag skall vi till stockholm :P Länktar som fan, skall köpa julklappar och födelsedags prisenter till massa folk. Det skall bli en av dom bästa helgerna det här året. Skall försöka att inte tänka på dej.. Orkar inte att en helg till skall bli förstörd pga allt. Fast förhoppningsvis skall jag få ur dej sanningen nu oxå. Vet bara inte hur det skall gå.


På måndag får jag reda på om jag har ett helt nytt liv att se fram imot. Hoppas faktist lite på att de skall bli så, för då kanske jag får de jag vill ha. Om inte för jag kämpa vidare. Men nu väntar duschen för min del!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0