Dag 7 - Min bästa vän!

Alla mina vänner är min dom bästa man kan ha! Och jag älskar dom och kommer alltid göra allt för dom! ♥

Men måste jag välja en blir det min bror! För han har känt men hela livet (konstigt vi är syskon) och han vet hur jag är. Han vet när jag är sur och hur man gör mej glad! Vi har samma intressen nästan och typ samma kompisar! Allt som är hans är mitt och allt mitt är hans typ! Vi har alltid kul tillsammans och försöker hitta på roliga saker, han drar med mej på alla möjliga äventyr och ser alltid till att jag har det bäst. Fett lycklig att jag faktiskt vågade fråga honom den där saken för två år sedan, annars hade vi nog aldrig haft den kontakt vi har idag. Sen att mamma inte tkr om att jag umgås så mkt med mina bröder är en annan sak :P Men huvudsaken är att dom alltid finns för mej och försöker hjälpa så gott dom kan ♥



Två av mina bröder och Nelly ♥



Min andra bror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0