Dag 6 - Min dag!

Min dag alltså! Började med att jag gick upp kl 9 och gick ut och gav härstarn mat, sen in och äta frukost! Efter det läste jag lite i brist på annat, gick och duschade och sen väntade stan för min del. Fick en väska av mamma och så gick jag och köpte lite saker till henne eftersom hon fyller år idag. Sen åkte vi och bestämde nya tapeter till mitt rum och lite annat smått och gått. Efter det hem och börja baka tårta och kolla när Belle och Eddie öppnade sina julklappar :P Efter det kollade jag film och sen åt vi tårta och hade jätte mysigt. Nu ikväll har även Pappas kusin och hans familj varit här och firat mamma och självklart kom Conny och Helena med Vilja. Alltid när det är kalas :P Nu sitter jag hemma hos min älskade kusin Ina och snackar skit med henne och massa annat folk♥ Saknat henne så!

Det var min dag!


Imorgon är det måndag vilket betyder att Therese skall bo hemma hos mej tills Onsdag! Fan va härligt, saknat henne så in i helvete! Annars händer inte så mkt den här veckan mer än att jag skall fira nyår med massa fina personer♥ Och självklart skall jag fira min morfar imorgon som blir 87 år. Tanja älskar dej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0