Dag 3 - Mina föräldrar!

Jahao, mina föräldrar alltså!


Mamma heter Aina-Eva Larsson och är född 1952. Hon jobbar som städerska på st:Hans skolan som ligger på Gotland. Hon har arbetat som städerska i ca 30 år (hur hon orkar vet ja inte) Mamma är född i visby och barn nummer 3 av 7 stycken. Mamii träffad pappa som 15-16 åring och när hon var 17 fick hon min storebror Kim. Så man kan ju säga att hon har alltid haft barn omkring sig. Nu har hon även 3 barnbarn som skall syselsättas! xD




Älskar dej mamma!!



Pappa heter Lennart Larsson och föddes 1947 tror jag xD Han jobbar med lita av varje som har med hus och jordbruk att göra typ. Och det har han väl gjort så länge jag kan minnas. Pappa är yngst av 3 pojkar, han är född och uppvuxen i Vänge, (där vi även bor nu)



Pappa jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0