Dag 1!

Den 27 februari 1994 föddes jag på visby lasarett. Jag bor i Vänge (gotland) med min mamma Aina-Eva, min pappa Lennart, storasyster Sandra och stroebror Peter. Har även två syskon till som inte bor hemma. Vi har en massa djur, ca 10 hönor, 2 gäss, 2 hundar, 10 katter, 12 hästar, 5 fiskar, 6 undulater. Så man kan väl säga att ett av min intressen är djur och specielt hundar och hästar. När jag inte lägger ner min tid på djuren så umgås jag med mina kompisa, hänger på stan, festar och passar min systerdotter Vilja. Jag älskar att hänga med Conny och Helena (min andra syster) på saker som har med bilar att göra. Utöver det här går jag så klart i skolan. Första året på gymnasiet (IV) Nästa år skall jag försöka komma in på sjöfart ;D Så mitt drömyrke är att bli sjökapten!! Min favorit mat är pasta. Fvaorit färg är röd tror jag. Ajj nu vet ja inte va ja ska skriva mer!

Jag

Tanja Domenique Saga Larsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0