1 December ♥

Japp idag är det den första December. Och med de betyder att man får öppna första luckan i chockladkalendern♥ Haha känner mej som ett litet barn, nu finns de fyra stora saker kvar och fira det här året. Först är det:

• Julafton 24/12
• Mammas födelsedag 26/12
• Morfars födelsedag 27/12
• Nyår 31/12


Idag har det varit än slapp dag. Var inte i skolan för jag hade ont i huvudet och öronen när jag vaknade imorse, så pappa tyckte de va bästa att jag var hemma. Så gick och la mej igen och sov till 10, då gick jag upp och gjorde frukost till mej och hundarna. Efter det satt jag mej vid datorn för orkade inte hitta på något. Sen vid 1 tiden kom Helena och Vilja, så då blev det till och vara barnvakt medans syrran gick ut till hästarna. Jag och Vilja kollade film och hon åt glass. Sen busade vi och så försökte jag få henne och krypa men han blev bara förbannad. Nu ligger jag i min säng och undrar vad jag skall hitta på, kanske gå ut och fota lite till, eller varför inte gå ut med hundarna i mörkret? Får se vad jag hittar på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0