Min helg

I fredags va ja på PG. Ni kan inte gissa vem som kom då. Jo Pippi Långstrump och hennes pappa. Barnen älskade de. Efter lunch åkte jag till skolan för vi skulle ta plojfoto med klassen. Vi hade bondetema de blev najs de. Efter de åkte jag till stan och va med massa trevliga människor<33 På kvällen drog vi till gråbo på fest, de va skit kul där. Iaf i början, sen gick allt överstyr fast då va ja tvungen och gå till bussen :(

I lördags var jag ute och red med min syster Helena, de gick över förväntan bra. Vi red runt i skogen och hästarna tkt de va super mysigt. Efter vi kommit hem gick jag typ och la mej, va fett trött och bakis hahhahha.

I söndags va jag med mamma i stan, vi skulle sätta blommor på mormors grav och sen åkte vi till morfar och ingrid och då visade de sej att Ingrid fyllde år. Så vi fick tårta och massa, sen hem igen och ut på en ridtur med helena igen. de va jätte mysigt, fast de blåste lite mkt. Annars har de varit en slapp helg.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0