Baby

Oj länge sedan ja skrev något! Men har inte haft tid, har haft svininfluensan o massa. Iaf tänkte ja berätta va som har hänt idag. Först hade vi Engelska fast jag skulle till vårdcentralen och ta prover *HOST* och samma sak på SO:n, sen var de matte och då satt jag, Jenny och Marre hos Gunilla o typ pratade om hur de skulle va när man var Mormor/Farmor och massa :) Sen hade vi lunch och det var typ brocolisoppa (stavning) efter lunchen hade vi slöjd. Forttsatte på min syrras julklapp. Efter de skulle vi haft friskvård men dom andra i klassen gjorde maffia ist och sissta lektionen hade vi labbprov i kemi men ja pallade inte va med så drog runt med elle :))<33




Min klass 9c 2009

Längst upp från vänster!

Elias, Tor, Eric, Viking, Louise, Rikard, Clara, Ludvig, Emil

Mellanraden från vänster

Viktor, Emmie, Jacob, Mari-Luice, Jenny, Amanda G, Amanda P, André, Siri, Johnny

Sittande från vänster

Johan (lärare) Tanja (jag) Therese, Linus, Johanna, Filip, Kerstin (lärare)

Alla i min klass förutom Gry<33

Kommentarer
Postat av: jenny

duuuuuuuuuuh

2009-11-26 @ 09:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0