Trodde vi va vänner!?

Asså jag kan ju bara säga de att vänskap är bara skit. Man tror man har vänner men när man värkligen behöver dom så försvinner dom bara!

Du valde nån annan ist för mej och de kan jag inte fatta. Tydligen var jag bara din kompis tills du hittade nån annan som du ansåg var mycket bättre! Fan va ja hatar dej ursäckta men de gör jag, jag fattar inte att de har kunnat gå ett helt jävla fucking år utan att jag har märkt något. De fattar att jag aldrig kommer lita på dej eller äns finnas till för dej! fyyyyyyyyyyyyyyfan

Tila Tequila

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså ja hatar den lilla horan! Hon kan fan dö, men jag kommer iaf alltid finnas för dej

2009-05-12 @ 18:13:30
Postat av: elle

vem ?

2009-06-06 @ 12:44:21
URL: http://elliztheellepelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0