Mega trött

Igår va jag i stan tillsammans med Gry, Ellinor, Christopher och Elin. De va jävligt kul. Vi typ sprang runt på stan och inte gjorde ett piss. Sen när Elle och Chrisse hade gått hem så gick jag och Gry ner till hamnen och träffade Strå och Linn. Sen träffade vi någta sköna killar från gbg. Så vi typ satt på strandpromenaden och lyssnade på musik och killarna drack öl o vin typ. Och  då kommer snuten och bah hur många här e under 20 o jag Gry o Linn bah öhh vi, o han bah oki ni dricker inget va? Vi bah neeeej (för de gjorde vi inte) och sen kollade dom legg på dom andra och tog all deras sprit o hälde ut i vattnet. Sen gick vi bort mot lassis o satt oss där. Och då fick jag en öl o sen va vi tvungna att gå till bussen!

WoW

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till Joline

Sv: Okej vad roligt :)

2009-07-20 @ 15:44:06
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0