Fett med Skojj

Idag så var jag på stan med Ellinor. Först gick vi och åt på donken, sen drog vi vidare ner på Adelsgatar och satte oss på nån bänk och garvade. Sen kom Irené en larare på Romaskolan och jag bah HEEEJ och hon bah HEEEEJ ......... TJENARE. ALLT VÄL och vi bah AAAAA...  sen gick hon in i nån affär för att köpa en väska eller nått. När hon kom ut igen så sa hon nått mer o sen sa hon att hon hade ont i fötterna och jag o Ellinor bah ÖH aha? sen började vi asgarva. Efter det träffade vi Johanna Nillson eller om det var innan. Efter att vi hade sakt hej till henne drog vi till öster igen och köpte godis, sen träffade vi Strå, Eva-Lisa, Elin, Anton och nåra till. Dom fick lite godis och sen var det bara att gå till bussen. På bussen satt jag och snackade med Strå, Eva-Lisa, Elin och typ Anton och Leo. Fett Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0