:) eller :'(

Idag åkte Christopher och Ellinor hem. Mamma och jag körda dom inte till stan och sen gick vi och åt. Sen körde vi först hem Crisse och sen Elliz. Efter det åkte vi till roma och handlade lite. När jag kom hem så la jag mej på sängen och såg tv, men råkade somna. Så nu e ja typ hur piss som hälst. Iaf sen vaknade jag typ och gick ut med Lilla Peppe<3 min hund. Efter det åt jag kyckling men potatisklyftor. (intresseklubben antäcknar)

Du och Jag är Ett




Kan ni fatta att det bar är en dag kvar på lovet? Höh snyfft. Vill inte tillbax till skolan för den suger. Men Christopher kommer iaf o gå i roma Torsdag och Fredag. Torsdagen i 8C (min klass) och Fredagen i 8A. Och så skall vi in till Ellinor på fredagen typ oxå. Kanske skall va med henne på Lördagen oxå för hennes mamma skall upp på fastlandet. Men vi får se.

Du och Jag är Ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0