Tisdag 3 Februari

Idag så vare en ganska soft dag. Vi hade studieverkstad. Första lektioen hade jag och Jenny SO. Andra lektionen hade vi engelska med Gunilla, sen hade vi SO och sen vare elevenslav. Fast vi hade even friskvård och läsning oxå. Annars har det varit en ganska bra dag. Fast de har varit mycket bråk idag oxå. Mellan Linnéa och typ nån Frida. De va lite bråk mellan Jenny, Erik, Tess och Tobbe.


Imorron skall jag till stan med Ellinor och Christopher. Kommer bli fett kul. Jag skall even va med Ellinor på fredag oxå. Då kommer de typ bli fett skojj då med. Vi skall typ festa lite. Men iaf imorron måste jag till ungdomsmotagningen och fixa lite piller till min kompis, och sen skall jag köpa en foundation. Kanske lite annat smink oxå.


CiLLas bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0