Staden Med Älsklingarna <3

Idag så vare stan efter skolan. Det var fett nice. Jag var med Ellinor, Christopher och Gry. Vi gick runt på öster och typ inte gjorde nått. Fast när vi var inne på coop så kom en civilväktare och bah va håller ni på med då. För jag ståd och klämde på en brunutansol flacka och så råkade de komma lite på golvet och då sa han att vi var tvugna att köat skite och va bah men vi har inga pengar och då fick han damp på de oxå. Jävla sär gubbe. Sen så skulle ellinor köpa den där men då hade hon inte tillräkligt med pengar. (fett bra) så då tog han i kassan den och sa att de va okej. Fan va ja älskar honom just nu. Sen skulle vi tilöl donken men då träffade vi Strå och Elin och sen kom typ massa brudar och började gapa på dom. Och sen knuffade typ en brud i Strå i väggen med huvudet före. Fett taskigt igentligen och onödigt. Efter de så gick vi typ till busstationen och där träffade vi Erika Nordin, Amanda och nån som jag inte kommer ihåg vad han heter. Sen drog Ellinor och Christopher hen med Gråbobussen och jag och Gry satt och vänade på våran buss och sen grod vi oxå hem!!! De va typ min dag.

Dom bästa på Gotland

Kommentarer
Postat av: Elliiz

hahah aj fan vad jag hatar den där jävla civilväktaren ska fan döda honom >_< xD asså vafan, dom får väl lägga skiten i en förpaktning som inte går att öppna förrän man köpt den om dom inte vill att kunderna ska öppna flaskorna!? jävla sääär gubbe i hate him xD

2009-02-11 @ 22:06:18
URL: http://ellizlarsson.blogg.se/
Postat av: Tuurky

jo jag menar det asså! Han kan ju ta sin flacka och köra upp i röven

2009-02-16 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0