Bror flyttar

Nu skall min storebror flytta ut. Han var precis här och hämtade tv. Så nu har ja ingen tv på rummet längte. Lite synd men men jag har ju iaf internet och de får inte han förren om ca 2 veckor. Jag kommer iaf sakna att kunna ligga i sängen och kolla på tv. Nu måste jag gå upp och göra det. Min brorsa bah "Du kan ju önska dej en ny tv i födelsedagspresent" man bah men yeah right. Jag fyller ju år imorron. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har väl mest suttit här och slöat. Fast jag fick allt masa mej iväg till postlådan med vovven idag. Kissen följde oxå med men kände sej vilse så ahn bliv väldigt rädd. Fast han följde iaf med tillbax. Sen när man kom hem fick man jaga häst, hon hade gått igenom tråden fast de gick lätt att få in henne. Nu skall jag nog städa lite tror jag. Får ju främmande imorron. Alla vill ju fira att jag blir 15 år hahahahaha.

Disco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0