Äntligen!!

Idag var Jenny tillbaka, eller hon va i skolan i fredags men det var inte jag. Iaf så vare kul att ha henne tillbaka. Första lektionen så vare Bild. Ganska kul, jag höll på men nån plansch (stavning) Fast Jenny var inte med på den, för hon vågade inte gå upp till lektionen själv xD Efter det så hade vi Gunilla och SO. Gick faktist j*vligt bra för o vara SO. Men vi håller ju på med religion. Gunilla säger om båda jag och Jenny få G i SO, så skall vi få en glasstårta. Efter SO:n vare handledartid. Fett tråkigt för dom bara tjaffsade om vi skulle ha ett eller två lag i hockybockyn. Tror vi skall ha två lag. Sen var det lunch. Mackaroner och köttbullar. Mumms!! Efter de så hade vi språk och då var jag och Jenny hos Gunilla och fortsatte med SO:n. Sen vare matte med Vivan :( Jag fick göra nått papper som dom andra gjorde i fredags. Och sista lektionen var de engelska. Vi skall skriva nån berättelse om nån tjej och en kråka typ. Och sen skall vi sätta upp den så att alla föräldrar skall kunna se dom på Öppethuskvällen på måndag den 9 februari
Jenny Jenny

Kommentarer
Postat av: Sessi

Hon e fett söt! Saknar dejj jööh

2009-02-02 @ 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0