Rekomenderas inte haha

Igår va ja på stan med Ellinor och Jennifer och Elin och Marie-Luice. De va skit kul jao. Iaf så grälade ja men min bror och Helené men sen fixade sej de med och jag hängde med dom två plus Leo, Danne och Gry ut till Alex i Vibble. Sen blev de party. Aj jag blev typ as full. De va lite kul faktist, sen kom strå, Therese, Samantha och två brudar till. Sen kommer ja inte ihåg så mkt mer för ja somnade och vaknade kl 5 på morgonen och bad mamma komma och hämta mej. Så de gjorde hon (love you mamii) och sen följde jag med till hennes jobb och typ sov i hennes städskrubb. Efter de åkte vi hem och nu sitter ja här och funderar på om ja ska sova nu eller gå ut med hunden ist.

Bilder från festen kommer nog ikv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0