MEEGA???<3

Fyfan vad jag saknar er mina så älsklingar:)


Aja nu sitter jag och har biologi prov och de går ju inte så bra kna ja säga. Jag kan inte konsentrera mej, för jag vill bara slå den lillan fittan så jävla hårt så att han kommer dö. Hon är så skabbig, men hon fattar inte de själv. Hon tror att alla älskar henne. Men dom flesta jag känner vill bara slå henne så jävla hårt. Och hon tror att de kommer bli någon mellan dom två men de kommr de fan inte, de ska ja se till. Fattar inte hur hon kan göra så mot den som alltid har stått på hennes sida. Men nu är de fan slut.
HOPPAS DU DÖR FITTA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mikkaela

fett fint :)

saknareyy gmzn !

2009-12-19 @ 00:42:32
URL: http://silcyspectra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0