Fuck...

Aj idag så sjöng vi för dom gammla på Klostergården, de var faktist ganska kul. Vi fick julmust och lussebullar hahah <3 Efter de så drog vi till stan och drog runt. Typ vid 5 eller nått så drog vi till Puma. De var ju inte bara lite drygt där asså. Aja sen skulle vi tbx till stan för att jag skulle med bussen hem. Nu sitter jag här och försöker plugga biologi :(

Nu vet jag iaf vad Jennifer, Amanda och Elle ska få i julklapp <3




GRY!!!
Asså lägg av och säga att de bara är mitt fel, Jennifer och Ellinor gjorde exakt lika mkt. Men skiter i vilket, orkar inte med att du behandlar mej som skit. Jag behöver inte dej som kompis, men jag skall ha tbx mina cigg och så vill jag att du raderar mina bröders nummer. Du har inget mer med dom att göra.


Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0