Så jävla less!!!

Vet ni vad jag tycker är det värsta som finns? Jo såna personer som använder sina riktiga kompisar som tidsfördriv. Tror att dom är nått dom aldrig kommer och bli. Så jävla trött på att duga den ena gaden och nästa kom man typ bara gå och dö för dom bryr sej inte. Asså dom är inte bättre än vad vi är, och försök inte va nått du aldrig kommer kunna bli. Du är så jävla avundsjuk på alla, men dat hjälper inte att undvika dom eller snacka skit om dom! Och hur jävla mogen är du igentligen? Typ lika mycket som min kusin och hon är ändå under 10 liksom. Okej jag har fattat om du sa de till henne att vi inte gillade henne men hur många har inte du sakt så till? Har vi gått runt och sakt de till den personen? NEJ!! Så lägg ner, det är åndå bara du som förlorar på de! Men du kan ju glömma att du kan komma tillbaka som om inget hänt, fatta att man blir så jävla less på såna som dej. Tänk det finns hundra andra som skulle vilja va med oss och vi slösar bara tiden på dej, och det är för att vi vill att du ska fatta att du duger som du är men du förstår inte de! Du vet oxå att vi är starkare än ni någonsin kommer bli. För riktig vänskap håller längre än fejkad. Du är exakt like jävla taskig som du påstår att andra är, typ dissar oss för att dra med någon idiot hem. JÄVLA BRA KOMPIS MAN ÄR DÅ! FYFAN FÄR ER SOM SNACKAR MASSA OM ANDRA OCH GÖR SAMMA SAK SJÄLVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min systers katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0