Helt slut!

Idag har jag typ inte gjort något mer än att sovit! Jo jag har varit ute vid Werner och gett honom mat och tvättar hans svans plus lite annat. Har on i armarna, de är inte världens roligaste att bära en 25 kg kalv in och ut varje dag. Önskar du kunde bli frisk snart. Den dagen du kommer kunna resa på dej själv så kommer jag bli så glad. Tkr synd om dej just nu, försöker göra att för dej. Men de kommer inte bli lätt nu när skolan börjar. Men de kommer iaf alltid va Tanja och Wernet.

min alldeles egna kalv

Asså jag kan inte fatta att vi börjar skolan på Torsdag, tider går alldeles för fort. Det känns som igår man lärde sej att gå lix. Jag vill inte börja nian. Fast nu är de ju bara typ 4 år kvar sen kan jag göra vad jag vill. Fast jag kan ju säga att jag har saknar alla sköna personer från klassen.

Min klass


Fyfan vad jag längtar tills du är här min ängel. Vill ha 2010, och helst februari. Vill ha min egen lilla bebis här, fins inget jag längtar till så mkt som dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0