Gbg näääästa <3

Ikväll skall jag åka till gbg! Skulle igentligen ha gjort de igår, men valde o va med mina vänner! De va fett najs o jag ångrar inget!

Jag var med Sara och Ellinor och vi hade askul. Först så när vi kom till busstationen så hittade vi en kundvagn och då tog vi den och så fick Sara åka hahaha, och vi typ körde den över hela busstatinonen och sen dumpade vi den i en buske! Efter de drog vi runt på stan, men de var typ bara massa dryga folk där så då gick vi till domkyrkan och sen vidare till Black Sheep Arms (eller va den nu heter) och satt utanför o sjöng och på kastade papper på allt och alla. Jag coh Sara kom på en ny sång, typ världens bästa! När vi tröttnat på den gick vi ner mot kruttornet. Vi ville upp i den men orkade inte planka! Så vi fortsatte på butaniska trädgården och satte oss i ett fönster i muren och rökte och lyssnade på musik! Hahaha då kom Gunilla gasmask förbi o vi bah öööh dö typ. Sen drog vi vidare upp i nått jävla torn och dampade och bestämmde att våran nästa fest skulle vara där uppe. Vi var väl där i en halv timme eller någon och sen drog vi oss upp mot öster och när vi hade kommit till busstationen igen så sa Sara att hon typ skulle hem så hon gick och jag och Elle gick till Coop för att köpa godis sen tillbaka till busstationen och satt där och väntade tills min buss gick! De va så jävla kul igår så ni kan inte förstå!!!!!


ko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0