Sista dan i skolan 2008 19/12

Idag slöt vi skolan. Först kom vi till skolan och samlades i klassrummet och åt godis ;D Medans vi år sjöng och spelade Johan för oss och efter de fick vi våra betyg. Mina var typ sämst. Jag fick G i Svenska, Musik, Slöjd, So och Hemkunskap. Engelska, Idrott, Matte, Biologi, Fysik, Kemi och Teknik fick jag IG i ;D SÄMST (A) Sen var det långdans runt skolan. Kl 09:30 skulle vi gå till kyrkan. Kören sjöng några sånger, rektorn sjöng oxå. Jag och Jenny garvade typ asa mycke och Kerstin satt imellan oss och så ut att skämmas. Efter de var de nån Holger som skulle sjunga en sång och sen var de typ slut. Efter kyrkan slöt vi och jag drog till stan och köpte julklappar. Efter de var det bara hem och sen till flyget. Skulle ju till Oslo och tävla i hoppning.

Jul GOD JUL <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0