Juldisco!!!! 18/12 ;D

Ikväll har det varit Juldisco. Asså skall jag vara ärlig var det både tråkigt och kul. Alla bah frågade mej om det hade hänt något och jag bah NEJ!!! Fast jag drog efter ett tag till Miranda och nåra. Drack två cider och sen tillbaxa till skolan och spruta fett med parfym och skölja munnen. Spröt even lite parfym i munnen men det blev ingen hit. Det var kul och se alla som var utklädda specielt lärarna för dom såg helt fucking CP ut. Och då skojjar jag inte. Jag kan inte låta bli och garva när jag tänkte på hur alla såg ut. Fast jag tappade min mascara och min tändare. Annars så hände det inte så mycket. Efter discot skulle jag hem men min bror hade fest hemma hos oss så mamma och pappa skulle sova i När hos nån kompis så jag viste inte hur jag skulle komma hem. Sara läraren sa att jag skulle fråga Yngve om jag fick åka med han och jag bah tänkte NEVER!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jag smsad min bror (som var full som ett ägg) och frågade om han kunde hämta mej och han bah okej. Men det var inte han som kom utan 3 av hans kompisar och jag bah herregud. Dom var ju inte precis nyktra och kunde fan inte köra heller. Men hem kom jag och nu sitter jag här och skall gå ut och supa mej full! HAHAHAHAHAHAHAHA SKOJJA BAH MEN JAG KANSKE DRICKER LITE. Pöss på er alla och GOD NATT!!!! <3<3<3


Disco DISCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0