JUL

Nu har det varit jul. Tänkte berätta vad som har hänt i jul hos mej. På Julafton var vi först i Träkumla och ät mat och öppnade julklappar och lite. Efter det drog jag och nåra till stan och fick fler julklappar. Jag fick öronhängen av Ellinor, Ljus och pengar av mamma, pengar av syrran och en tröja, och så enu mera pengar av morfar Cilla och Helene. Sen fick jag typ inte så myt mer men de gör inget. Och den 26 December fyller mamma år och den 27 December fyller Morfar år så vi har varit och firat dom oxå. Det var kul, mamma fick en bok om Elvis, chocklad och en Tekana. Hon fick en blomma av mej oxå. Morfar fick någta böker och lite kläder + nån blomma tror jag.

Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0