Bakat!

Idag har mamma bakat blussebullar, mandelmusslor, kanelbullar och en kaksort som jag inte vet vad den heter. Min bror va och kollade på sitt hus där han skall bo efter nyår. Jag har varit ute vi hästarna och tränat dom, jag lekte even med hunden. Det var kul. Vi sparkade fotboll. På fredag den 19:e skall jag till oslo och kvala till en hopptävling i Kanada. Om jag kommer med så skall jag tävla för Norge på en häst som heter Märlan. Hon är ett hollländsk halvblod. Jag skall för första gången tävla på 110 cm. Han aldrig hoppat på så höa höjder på tävling förut. Annars brukar jag lixom tävla på 80-90 cm. Det kommer säkert gå bra! Nu skall jag göra lite engelska och sen ut och gå med hunden.

lussebullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0