15 och 16 December

15 DECEMBER!!

Idag var jag i skolan. Flummade runt med Jenny som vanligt. Vi typ skrattade och hon typ knuffade in mej i Gandarves jacka och jag höll på och dö. Första lektionen hade vi slöjd, fast gunilla var inte där så vi fick ha hasse. De va typ as segt. Och André öppnade toa dörren helatiden och de stinker värkligen på toan. Typ avlopp. Så jag och Jenny typ sprayade parfym överallt och sen drog vi. Efter slöjden hade vi SO och då fick vi typ läs om massa upptäckare. De var skittråkigt. Efter de var de Handledartid. Och dom bah babblade om vad som skall fixas till discot. Sen var det lunch. Korvstroganoff. Efter lunchen var det språk och sen håla för vår mattelärare va sjuk och sist engelska.



16 December!!

Idag har jag varit med Jenny. Vi har hafr egenplanering idag i skolan. Man får välja vad man vill ha för lektioner. Först hade vi Svenska och sen Engelska och sista lektionen hade vi typ RASTTTTT! På en rast så skulle Jenny ha nått i sin jacka och då såg vi att Grys jacka hängde över Gandarves och då tog Jenny Grys jacka o gned den mot hans jack och Gry tog sin jacka och mulade Jenny med den. Hahahahaha det var askul att se. Idag var vi oxå vid skolsköterskan för att kolla mitt finger. Det hade svulnat och blivit varigt och hon sa att de var den nagelbandsinflamation ;(
Imorgon skall jag coh Jenny stå i Bokan!!!! Och efter skolan skall jag till stan o va med Ellinor och Christopher!!!! Det kommer bli kulkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0